W celu dokonania zwrotu Towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym i tym samym otrzymania zwrotu pieniędzy, należy poinformować Sprzedawcę poprzez pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną i odesłać Towary, które mają zostać zwrócone.
W celach zapobiegawczych – uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu – należy zapakować Towary z największą starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. Należy także pamiętać, że czas na zwrot Towarów wynosi 14 dni.
§ 2 Zwrot towarów
Zwracane towary powinny być nieużywane, czyste i bez uszkodzeń. Należy pamiętać, że w przypadku, gdy towary były używane lub uszkodzone, możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu lub odmówić przyjęcia zwrotu.
§ 3 Reklamacje
Produkty zawierające wady fabryczne lub niezgodne z zamówieniem podlegają reklamacji.
Dokładne informacje dotyczące zasad dokonywania zwrotów reklamacji znajdują się w naszym Regulaminie.
§ 4 Zwrot pieniędzy
Gdy zwrot zostanie otrzymany i zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i zwrócimy Klientowi kwotę, którą zapłacił za towar oraz wysyłkę. Zwrot kosztów wysyłki następuje zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami handlowymi i polityką zwrotów.
Klient otrzyma zwrot pieniędzy niezwłocznie od przyjęcia zwrotu Towaru.
Uwaga! Zaksięgowanie kwoty na koncie lub karcie kredytowej może potrwać do 14 dni kalendarzowych.